Specialusis pedagogas, logopedas
Specialiojo pedagogo tiesioginio darbo funkcijos:
- Įvertinti pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) SUP:
- identifikuoti mokinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį;
- atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese, išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoti ugdymosi sunkumų pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį;
- nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, analizuoti, aptarti su ugdymo proceso dalyviais (mokiniu, mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, gimnazijos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) nariais, specialistais) mokinio mokymosi pasiekimus ir pažangą;
- dalyvauti atliekant mokinio ugdymosi poreikių įvertinimą, supažindinti mokinį ir jo tėvus (globėjus, rūpintojus) su ugdymosi sunkumų vertinimo ar SUP įvertinimo rekomendacijų įgyvendinimu gimnazijoje, identifikuoti ir suderinti lūkesčius pagalbai;
- Teikti pagalbą:
- atsižvelgti į mokinių reikmes, pasirinkti ir derinti įvairias pagalbos teikimo formas: organizuoti individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) teikti pagalbą mokinio įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse;
- padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą;
- prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones (informacinių-komunikacinių technologijų, kompensacinės ugdymosi technikos, skaitmenines, augmentinės ir alternatyviosios komunikacijos priemones), padedančias lavinti mokinių nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus, įgalinti jį dalyvauti ugdymo procese;
- dalyvauti kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką ir, pritaikant ugdymo turinį, padėti mokytojui struktūruoti klasės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų mokinio įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų.
Specialiosios pedagogės:
Renata Jonaitienė specialioji pedagogė metodininkė (pradinis ugdymas)
El.p. r.jonaitiene@jdpg.lt
Kabineto nr. 301
Vita Zujevienė specialioji pedagogė (pagrindinis ugdymas)
El.p. v.zujeviene@jdpg.lt
Kabineto nr. 204
Jolita Mikalkėnienė specialioji pedagogė (pagrindinis ugdymas)
El.p. j.mikalkeniene@jdpg.lt
Kabineto nr. 211
Logopedo tiesioginio darbo funkcijos:
įvertinti pagalbos ugdymo procese reikmes ir (ar) SUP:
- identifikuoti mokinio ugdymosi ir dalyvavimo ugdymo procese sunkumų pobūdį;
- atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese, išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius, analizuoti ugdymosi sunkumų pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį;
- nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones, individualių ugdymosi poreikių tenkinimo kryptis ir būdus, analizuoti, aptarti su ugdymo proceso dalyviais (mokiniu, mokytojais, kitais pagalbą teikiančiais specialistais, gimnazijos vaiko gerovės komisijos (toliau – VGK) nariais, specialistais) mokinio mokymosi pasiekimus ir pažangą;
- dalyvauti atliekant mokinio ugdymosi poreikių įvertinimą, supažindinti mokinį ir jo tėvus (globėjus, rūpintojus) su ugdymosi sunkumų vertinimo ar SUP įvertinimo rekomendacijų įgyvendinimu gimnazijoje, identifikuoti ir suderinti lūkesčius pagalbai;
teikti pagalbą:
- atsižvelgti į mokinių reikmes, pasirinkti ir derinti įvairias pagalbos teikimo formas: organizuoti individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) teikti pagalbą mokinio įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse;
- padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą;
- prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones (informacinių-komunikacinių technologijų, kompensacinės ugdymosi technikos, skaitmenines, augmentinės ir alternatyviosios komunikacijos priemones), padedančias lavinti mokinių nepakankamai išlavėjusias funkcijas, kognityvinius ar kitus procesus, įgalinti jį dalyvauti ugdymo procese;
- dalyvauti kuriant universalaus dizaino principus atitinkančią ugdymo aplinką ir, pritaikant ugdymo turinį, padėti mokytojui struktūruoti klasės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų mokinio įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų.
Renata Jonaitienė logopedė metodininkė
El. paštas: r.jonaitiene@jdpg.lt
Kabineto Nr. 301
Naujienos
Rajoninis garsinio skaitymo konkursas
2019 m. kovo 7 d. mūsų gimnazijos 4b klasės [...]
Tarptautinis projektas „Draugystės pynė“
Gruodžio 3-ąją minima Tarptautinė neįgaliųjų žmonių diena. Šiai dienai [...]
Rajoninis dailyraščio konkursas ,,TAU, MAMYTE”
2018 m. balandžio mėnesį vyko rajoninis dailyraščio konkursas ,,TAU, [...]
Paroda ,,PUČIU IR KURIU”
2018 m. kovo 6 d. šeši pirmos klasės mokinukai vadovaujami [...]